MARBELLA, SPANIA

Det er alts hvor jeg var p ferie n hel uke, uten familien.

Kommer bare til oppsummere uken kort dagsvis! S om du er veldig interresert, s les i vei!

Mandag: Tok jeg fly alene fra Rygge ved 14-15 tiden. Ble plukket opp av Emma og mammaen, p flyplassen i Mlaga ved 19 tiden (?). Deretter bare det rett til Burger King for middag. S var vi bare hjemme og slappet av resten av kvelden.

Tirsdag:Fugte opp med enda to slkke jenter! Jeg og Emma l bare rett ut ved eller i bassenget.

Onsdag: Var shopping hydepunktet. Tidligere p dagen dro jeg, Emma og Anette (moren til Emma), og hentet Sanna (sster) p skolen. hun gikk nemlig p summer school!Rett etter dro vi og spiste lunsj. Jeg shoppet ikke s mye, bilder kommer til helga eller en annen gang jeg fr tid.

Torsdag:Stod det store markedet for tur. Jeg dro p meg kjolen min og den nye veska og var klar. Kjpre armbnd til jentene og en t-skjorte til min bror! S var det hjem til bassenget og bade!

Fredag: P fredag hadde vi en snn vre hjemme ved bassenget-dag igjen. P kvelden fikk de besk av noen andre svensker, som jeg ikke kjenner! Jeg og Emma var for det meste i tv-stua og spise Play Station 3. Eller Emma spilte, mens jeg leste meg gjennom en bok med 1001 vister!

Lrdag: Tarifa, en by som er ca en time i fra Marbella, og det var stoppestedet p lrdag. Det som var kult var at jeg var s langt sr i Europa man kan komme, jeg badet i Atlanterhavet og kunne se Afrika! Sam og foreldrene, et vennepar + snn av de jeg var hos, var ogs der. Jeg, Emma og Sam gravde et stoort hull i sanden og oppi der satt vi! Kanskje litt barnslig, men jeg kommer jo ikke til se de andre folkene igjen uansett! Etter turen p standre dro vi inn til byen, der vi spiste middag!

Sndag: Var vi tilbake i Tarifa. Vi dro med Sam din familie og dem igjen. P stranden var det maaange engleske folk som lagde et himla oppstyr fordi vi lot hundene g lse. Alts, vi hadde faktik kontroll over dem, og hundene var ikke i nrheten av de folkene, s jeg ser ikke helt poblemet! Etter strandturen gjorde vi som dagen fr, bare p en ny restaurant. S var det tid for "sopping" i gatene. Fant ikke s mye, men en t-skjorte og et par flip-flop.

Mandag: Da var det tid for hjem-reise. Emma skulle bli med tilbake til Norge, s vi pakket koffertene vre. Det virket som Emma trodde det var vinter her hele ret, tross at hun bodde her i 9 r fr hun flyttet til Spania. Hun pakket nemlig mange tjukke sokker og strmpebukser. Vi spiste en hade-lunsj med familen, fr vi dro p flyplassen. Tok flyet hjem ved 19-tiden og ble hentet at mamma, p flyplassen i Norge, ved 23-tiden.

Det var den uka. Og jeg drar gjerne tilbake! I hvertfall om man ser p vret!

n kommentar

Sarah

13.jul.2009 kl.22:34

Hres ut som du hadde en flotte uke ;-) Ser fram til resten av denne :-)