MARBELLA, SPANIA

Det er altså hvor jeg var på ferie én hel uke, uten familien.

Kommer bare til å oppsummere uken kort dagsvis! Så om du er veldig interresert, så les i vei!

Mandag: Tok jeg fly alene fra Rygge ved 14-15 tiden. Ble plukket opp av Emma og mammaen, på flyplassen i Málaga ved 19 tiden (?). Deretter bare det rett til Burger King for middag. Så var vi bare hjemme og slappet av resten av kvelden.

Tirsdag: Fugte opp med enda to slække jenter! Jeg og Emma lå bare rett ut ved eller i bassenget.

Onsdag: Var shopping høydepunktet. Tidligere på dagen dro jeg, Emma og Anette (moren til Emma), og hentet Sanna (søster) på skolen. hun gikk nemlig på summer school! Rett etter dro vi og spiste lunsj. Jeg shoppet ikke så mye, bilder kommer til helga eller en annen gang jeg får tid.

Torsdag: Stod det store markedet for tur. Jeg dro på meg kjolen min og den nye veska og var klar. Kjøpre armbånd til jentene og en t-skjorte til min bror! Så var det hjem til bassenget og bade!

Fredag: På fredag hadde vi en sånn være hjemme ved bassenget-dag igjen. På kvelden fikk de besøk av noen andre svensker, som jeg ikke kjenner! Jeg og Emma var for det meste i tv-stua og spise Play Station 3. Eller Emma spilte, mens jeg leste meg gjennom en bok med 1001 vister!

Lørdag: Tarifa, en by som er ca en time i fra Marbella,  og det var stoppestedet på lørdag. Det som var kult var at jeg var så langt sør i Europa man kan komme, jeg badet i Atlanterhavet og kunne se Afrika! Sam og foreldrene, et vennepar + sønn av de jeg var hos, var også der. Jeg, Emma og Sam gravde et stoort hull i sanden og oppi der satt vi! Kanskje litt barnslig, men jeg kommer jo ikke til å se de andre folkene igjen uansett! Etter turen på standre dro vi inn til byen, der vi spiste middag!

Søndag: Var vi tilbake i Tarifa. Vi dro med Sam din familie og dem igjen. På stranden var det maaange engleske folk som lagde et himla oppstyr fordi vi lot hundene gå løse. Altså, vi hadde faktik kontroll over dem, og hundene var ikke i nærheten av de folkene, så jeg ser ikke helt poblemet! Etter strandturen gjorde vi som dagen før, bare på en ny restaurant. Så var det tid for "sopping" i gatene. Fant ikke så mye, men en t-skjorte og et par flip-flop.

Mandag: Da var det tid for hjem-reise. Emma skulle bli med tilbake til Norge, så vi pakket koffertene våre. Det virket som Emma trodde det var vinter her hele året, tross at hun bodde her i 9 år før hun flyttet til Spania. Hun pakket nemlig mange tjukke sokker og strømpebukser. Vi spiste en hade-lunsj med familen, før vi dro på flyplassen. Tok flyet hjem ved 19-tiden og ble hentet at mamma, på flyplassen i Norge, ved 23-tiden.

Det var den uka. Og jeg drar gjerne tilbake! I hvertfall om man ser på været!

Én kommentar

Sarah

13.jul.2009 kl.22:34

Høres ut som du hadde en flotte uke ;-) Ser fram til resten av denne :-)