juli 2011

Koster - del 2

Hei dere! Meningen var at jeg skulle hjem på tirsdag, fordi jeg skulle trene, men etter noe surr med buss og greier fikk jeg aldri dratt. Derfor overnattet jeg på Koster, hos Emma! På onsdag sykle...

Ferie med Malin

Hola! Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og er klar for frokost. Senere i dag blir jeg hentet av Malin og familien fordi vi skal på ferie til Sjoa. Jeg var jo med dem på dressin-turen i fjor, ...

Koster - del 1

Hei! På tirsdag dro jeg, mamma, pappa og Lars med ferga fra Strömstad og ut til Koster. Der møtte vi familien Rydström! Hele huset var dekket av slike planter. Førs var det dårlig vær, ...

Til minne om 22.07.11 - Fakkeltog

Hei! Jeg har enda ikke sagt noe om ulykken som rammet Norge 22.juli. Har ikke visst hvilke ord jeg skal bruke, og heller ikke helt hva jeg mener om det. Jeg har ikke latt tårene falle, for jeg kla...

Petra i New Zealand

Hei! Petra har nå dratt til New Zealand, på utveksling. Hun reiste på torsdag, så fikk heldigvis vært på jentetur med henne til Fredrikstad på tirsdagen. Sånn at vi fikk hele dagen til å bare slap...

MANDAG 18.07.11

Hei! Mandagen starte jeg med å vaske 1.etasje her hjemme, før jeg tok turen ned på family for å trene. Etter økten dro jeg virdere til farmor for å vaske hos henne, før jeg stresset hjemover. Fikk...

Family Time x2

Hei! Om det er noe som skjer om dagen, og ejg faktisk får tatt bidler, pleier jeg å være alt for sliten til å oppdatere dere på kvelden. Så jeg utsetter det, noe som ender med at jeg når h...

Rain

Hei! Ferien går så fort, og jeg syns det blir mindre og mindre sol for hver uke som går. Begynner å bli veldig lei regnet nå, og det er meldt regn hele neste uke... //Pernille Bortsett f...

Den siste uken!

Hei dere! En liten oppsummering fra forrige onsdag og frem til nå! Siden sist har jeg.. .. vært på allsang med Julie. Vi kom på tv, ikke kult. .. gått til byen, og sett utsikten fra festningen. ...